Regulamin
Klienci Holistic Spa są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem świadczenia usług i jego przestrzegania oraz stosowania się do zaleceń pracowników podczas przebywania na terenie centrum.
Skorzystanie z naszej oferty oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.
- Punktualne rozpoczynanie wizyt
- w salonie obowiązuje plan pracy oparty o grafik, prosimy o przybycie co najmniej 5 minut przed planowanym rozpoczęciem zabiegu aby móc się odpowiednio przygotować (np. wypełnić kartę, skorzystać z szatni i toalety).
- w wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest spóźnienie się klienta na zabieg bez konsekwencji jego skrócenia, maksymalnie do 15 minut. Spóźnienie powyżej 15 minut skutkuje skróceniem zabiegu o czas spóźnienia, przy czym koszt to nadal 100% ceny zabiegu.
- O spóźnieniu prosimy niezwłocznie informować telefonicznie.
- W przypadku spóźnienia powyżej 20 minut klient musi liczyć się z odmową wykonania zabiegu.
- Wizyty
- W razie rezygnacji z wizyty należy powiadomić obsługę Holistic Spa, nie później niż na 24h przed planowaną wizytą. Wynika to z faktu, że na liście rezerwowej oczekują osoby które z chęcią przyjdą na zwolniony termin, jeżeli zostaną odpowiednio wcześniej o tym poinformowane.
- Odwołanie wizyty może nastąpić poprzez powiadomienie osobiste lub telefoniczne. Nieskuteczne próby połączenia z salonem nie stanowią dowodu na chęć anulowania wizyty przez klienta i są traktowane jako jej brak.
- Klient, który nie odwoła wizyty w terminie musi liczyć się z koniecznością uiszczenia 50% wartości kwoty nie odbytego zabiegu, w przypadku chęci umówienia się na kolejną wizytę.
- W przypadku dwukrotnego braku odwołania przez klienta wizyt, Holistic Spa zastrzega sobie prawo do anulowania następnych zarezerwowanych już terminów po wcześniejszym powiadomieniu klienta drogą telefoniczną lub poprzez SMS.
- W przypadku wizyt z karnetów lub bonów podarunkowych, nieodwołanie 24h przed terminem jest traktowane jako wykorzystanie karnetu lub bonu.
- Salon zastrzega sobie prawo pobrania zadatku w wysokości 40% wartości usługi, który przepada w momencie niestawienia się klienta na wizycie lub odwołania na mniej niż na 24h przed zaplanowanym terminem.
- Holistic Spa zastrzega sobie prawo do odwołania zabiegu bez gwarancji zmiany terminu rezerwacji.
- Jeżeli zmiana terminu ze strony Holistic Spa dotyczy bonu podarunkowego/karnetu, zostaje on przedłużony o ilość dni występujących pomiędzy nowym, a odwołanym terminem.
- W sprawach związanych z wizytami i zabiegami, należy kontaktować się na numer Holistic Spa, personel nie udostępnia prywatnych kontaktów.
- Odpowiedzialność salonu i odpowiedzialność klienta
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione w salonie bez opieki.
- Za uszkodzenia lub zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice lub ich prawni opiekunowie.
- Klient ponosi odpowiedzialność finansową za uszkodzenie lub zniszczenie wyposażenia Holistic Spa.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez klientów.
- Bony podarunkowe / karnety
- Bony/karnety dostępne w Holistic Spa są wydawane na określony czas i są bonami imiennymi.
- Osoba obdarowana zobowiązana jest do rezerwacji terminu z wyprzedzeniem i poinformowania recepcji że realizowany będzie bon.
- Niewykorzystany bon zostaje anulowany po upływie daty ważności bez możliwości jego przywrócenia.
- W razie braku anulowania rezerwacji na 24h przed terminem, bon/karnet uznaje się za zrealizowany.
- Dopuszcza się możliwość przedłużenia bonu w cenie 50 zł na okres 3 miesięcy.
- Bon/karnet nie może być zwrócony ani wymieniony na gotówkę.
- Nie istnieje możliwość wydawania reszty z bonów które opiewają na kwotę wyższą niż wartość wykorzystanych usług.
- Istnieje możliwość dopłaty do bonu w przypadku gdy wartość usług opiewa na kwotę wyższą niż jego wartość.
- Integralną częścią bonów/karnetów jest niniejszy regulamin.
- Reklamacje
- Reklamacje do zabiegu powinny być zgłaszane niezwłocznie po wystąpieniu niepożądanych objawów, jednak nie później niż na 3 dzień od wizyty.
- Reklamacje do zabiegu powinny być zgłaszane niezwłocznie po wystąpieniu niepożądanych objawów, jednak nie później niż na 3 dzień od wizyty.
- Zabiegi
- Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek powiadomienia pracownika o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do wykonania zabiegu (w szczególności zobowiązani są do poinformowania o: chorobach serca, rozruszniku, nowotworach, stanach zapalnych, przebytej żółtaczce, ciąży, okresie połogowym, posiadanych protezach itp.).
- Klient ma obowiązek poinformować pracownika salonu o jakichkolwiek zmianach które mogą stanowić przeciwwskazania do zabiegu, a które wystąpiły od ostatniej wizyty. Brak informacji ze strony klienta o takim fakcie jest potwierdzeniem że żadne przeciwwskazania nie wystąpiły.
- Klient jest zobowiązany poinformować pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia, jeśli takie nastąpi, podczas wykonywania zabiegu.
- Osoby niepełnoletnie w wieku od 13 do 18 lat mogą korzystać z oferty salonu wyłącznie za zgodą rodziców lub prawnych opiekunów, którzy biorą za nie pełną odpowiedzialność, podpisując stosowne oświadczenie.
- Poufność informacji
- Holistic Spa działa zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych informujemy że państwa dane osobowe nie będą przekazywane osobom lub instytucjom trzecim.
- Danych używamy wyłącznie do kontaktu z Państwem i gwarantujemy ich nienadużywania.